CULT 500 Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 SU Kredi |
Bu ders, şarkiyatçılık/garbiyatçılık, toplumsal cinsiyet ve
cinselliğin kültürel inşası, medya ve popüler kültür,
özel ve kamusal alanların değişken tanım ve sınırları
gibi tek tek konulara olduğu kadar, kültür kavramının
değişik tanımları ve kullanımları çevresindeki
tartışmalara da odaklanarak, öğrencileri Kültürel Çalışmalar
alanında lisansüstü eğitimi için gerekli kuramsal
çerçevelerle tanıştırır. Kültür siyaseti ve kültür
eleştirisi alanlarındaki başlıca kuramsal ve
yöntemsel yaklaşımların gözden geçirilmesini ve bu
yaklaşımların çeşitli uygulamalarının belirli toplumsal,
siyasi ve tarihsel bağlamlarda tartışılmasını içerir.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Güz 2023-2024 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2022-2023 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2021-2022 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2020-2021 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2019-2020 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2018-2019 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2017-2018 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2016-2017 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2015-2016 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2014-2015 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2013-2014 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2012-2013 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2011-2012 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2010-2011 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2009-2010 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2008-2009 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2007-2008 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
Güz 2006-2007 |
Kültürel Çalışmaların Temel Konuları |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 501 Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 SU Kredi |
Bu ders, öğrencilerin yirminci yüzyılın başlıca
düşünürlerinden bazılarının yapıtları üzerine kapsamlı
bir yorum ve çözümleme çalışması yürüterek kültür
kuramları konusundaki bilgilerini genişletip
derinleştirmelerini, kültüre ilişkin kavram ve
olgular üzerine eleştirel düşünme yeteneklerini
geliştirmelerini amaçlamaktadır. Derste tartışılan
konular arasında, söz konusu kuramların toplumsal
ve siyasal bağlamları, çağdaş araştırma ve eğitim
eğitim hedeflerini nasıl biçimlendirdikleri, olanaklı
kıldıkları tartışmalar, ne ölçüde başka kültürel
bağlamlara taşınabilir oldukları gibi sorular olacaktır.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Bahar 2023-2024 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2022-2023 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2021-2022 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2020-2021 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2019-2020 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2018-2019 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2017-2018 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2016-2017 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2015-2016 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2014-2015 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2013-2014 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2012-2013 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2011-2012 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2010-2011 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2009-2010 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2008-2009 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2007-2008 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
Bahar 2006-2007 |
Kültürel Çalışmaların Temel Metinleri |
3 |
|
Onkosul: CULT 500 - Yüksek Lisans - En Az D |
veya CULT 500 - Doktora - En AzD |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 502 Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 SU Kredi |
Bu ders, kültürel çözümlemelerin epistemolojik temellerine,
araştırma teknikleri, analizi ve tasarımına odaklanarak,
öğrencileri uygulamalı
olarak verilecek olan yöntem dersine hazırlayacaktır.
Derste, toplum ve insan bilimlerinde kullanılan yöntemlerin
tarihi gözden geçirilerek, bilginin inşası süreci
incelenecek, bu konularda son dönemlerde ortaya konulan
eleştiriler ve kültürel çözümlemelerde kullanılan yeni
yaklaşım ve yöntemler ele alınacak, araştırma etiği,
araştırmacının konumu gibi konular tartışılacaktır.
Dersin, değişik uzmanlık alanlarından öğretim üyeleri
tarafından modüler biçimde verilmesi planlanmıştır.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Bahar 2023-2024 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2022-2023 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2021-2022 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2020-2021 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2019-2020 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2018-2019 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2017-2018 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2016-2017 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2015-2016 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2014-2015 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2013-2014 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2012-2013 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2011-2012 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2010-2011 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2009-2010 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2008-2009 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2007-2008 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
Güz 2006-2007 |
Kültürel Çözümlemelerin Epistemolojik Temelleri |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 503 Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 SU Kredi |
Bu derste öğrenciler kendi geliştirdikleri bir
araştırma projesini tamamlayacaklar, bu süreç içinde,
gözlem, yüz yüze görüşme, sözlü tarih, yazılı ve
görsel metinleri ve belgeleri inceleme gibi çeşitli
kültürel çözümleme yöntemlerini öğreneceklerdir.
Proje yürütmenin tüm aşamaları, proje önerisi
yazımından veri toplama, çözümleme ve son metni
yazma aşamalarına kadar izlenecek ve tartışılacaktır.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Güz 2023-2024 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2022-2023 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2021-2022 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2020-2021 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2019-2020 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2018-2019 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2017-2018 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2016-2017 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2015-2016 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2014-2015 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2013-2014 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2012-2013 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2011-2012 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2010-2011 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2009-2010 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2008-2009 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2007-2008 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
Bahar 2006-2007 |
Kültürel Çözümleme Uygulamaları |
3 |
|
Onkosul: CULT 502 - Yüksek Lisans - En Az D |
veya CULT 502 - Doktora - En AzD |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 505 Dönem Projesi |
0 SU Kredi |
Öğrencilerden üzerinde anlaşmaya varılan bir konuda
bir araştırma makalesi yazmaları beklenir.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Güz 2022-2023 |
Dönem Projesi |
0 |
Güz 2019-2020 |
Dönem Projesi |
0 |
Bahar 2016-2017 |
Dönem Projesi |
0 |
Bahar 2014-2015 |
Dönem Projesi |
0 |
Bahar 2013-2014 |
Dönem Projesi |
0 |
Bahar 2012-2013 |
Dönem Projesi |
0 |
Bahar 2011-2012 |
Dönem Projesi |
0 |
Güz 2011-2012 |
Dönem Projesi |
0 |
Bahar 2007-2008 |
Dönem Projesi |
0 |
Bahar 2006-2007 |
Dönem Projesi |
0 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 20 ECTS (20 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 520 Teknoloji ve Kültür |
3 SU Kredi |
Teknolojilerin tarafsız ve özerk oldukları yolundaki
alışılmış varsayımları sorgulamayı amaçlayan bu
ders, teknolojilerin toplumsal ve kültürel yaşam içine
gömülü olma biçimlerini araştıracaktır. Kültürle
teknolojinin etkileşiminin zaman ve mekan kavrayışlarını
nasıl biçimlendirdiği üzerinde özellikle durulacaktır.
Dersin ilk bölümünde bazı 'eski' teknoloji örnekleri
(örneğin telefon ya da radyo) irdelenerek yeni oldukları
zamanlarda gerçekleştirdikleri toplumsal işlevler
anlaşılmaya çalışılacaktır. Daha sonraki bölümlerde de
benzer süreçler 'yeni' teknolojilere (örneğin cep
telefonları ya da kişisel bilgisayarlar) ilişkin olarak ele
alınacaktır. Dönem boyunca, eski/yeni teknolojilerle
modernitenin ve postmodernitenin önemli boyutları
olarak zaman ve mekan arasındaki bağlantılar üzerine teorik
okumalar tartışılacaktır.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Güz 2006-2007 |
Teknoloji ve Kültür |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 522 Gençlik Kültürleri |
3 SU Kredi |
Bu ders gençlik kültürlerine yaş ve kuşak kavramları
çerçevesinden bakmayı amaçlamaktadır. Derste
vDerste sorulacak sorular arasında, gençlik ve gençlik
kültürlerinin tarihsel olarak nasıl tanımlanmış ve
kavramlaştırılmış olduğu bulunmaktadır. Bir başka soru da
global dünyada gençlik kültürlerinin nasıl çalışılması
gerektiğidir. Derste gençlik kültürlerinin (ve kuşak
kimliğinin) Türkiye'de nasıl çalışıldığı üzerinde de
durulacaktır. Derste öğrencilerin Istanbul'da
gençlik kültürü ve/veya kuşak kimliği üzerine alan
araştırması yapacakları bir bölüm bulunmaktadır.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Yaz 2020-2021 |
Gençlik Kültürleri |
3 |
Güz 2016-2017 |
Gençlik Kültürleri |
3 |
Güz 2015-2016 |
Gençlik Kültürleri |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 525 Medya Dünyaları |
3 SU Kredi |
Bu derste, dünya ölçeğinde şekillenen ve yaygınlaşan
medya piyasalarının beraberinde getirdiği kültürel/siyasal
dönüşümleri ele alacağız. Cevaplarını arayacağımız çeşitli
sorulardan bazıları şunlar: 'Global' medya çağında, ulusal
ve yerel kültürler nasıl değişiyor? Hegemonik medya
metinleri (reklamlar, televizyon dizileri, web-siteleri
vb. ) farklı sosyal ve kültürel ortamlarda yaşayan
insanların günlük yaşamları ile nasıl kesişiyor? Ne tür
yeni anlam haritaları, sahiplenme ve direniş mekanları
oluştuyor? Ders içinde bu ve benzeri soruları üç ana
başlık altında inceleyeceğiz: a) uluslarası medya
piyasalarında yeni merkez/çevre ilişkileri b) medya üretimi
ve kültür üretimi c) hegemonya, kültür ve siyaset.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Bahar 2011-2012 |
Medya Dünyaları |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 532 Modernizm/Postmodernizm |
3 SU Kredi |
Modernizm ve postmodernizm edebiyattan görsel kültüre
kadar birçok alanda 20. yüzyıla damgasını
vurmuş eğilimlerdir. Bu ders, her iki düşünce alanını da
kuramsal metinler yanında bu alanları oluşturmuş
fikirlere dayalı veya bizzat bu fikirlerin oluşumunu
etkilemiş çalışmalara da bakarak tartışmayı amaçlar.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Güz 2021-2022 |
Modernizm/Postmodernizm |
3 |
Güz 2018-2019 |
Modernizm/Postmodernizm |
3 |
Güz 2016-2017 |
Modernizm/Postmodernizm |
3 |
Güz 2014-2015 |
Modernizm/Postmodernizm |
3 |
Bahar 2012-2013 |
Modernizm/Postmodernizm |
3 |
Bahar 2010-2011 |
Modernizm/Postmodernizm |
3 |
Güz 2007-2008 |
Modernizm/Postmodernizm |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 535 Şiddet Temsilleri |
3 SU Kredi |
Şiddet, son yıllarda çok ilgi gören bir araştırma konusu
olmaya başlamıştır. Yaratıcı çalışmalar şiddeti belgelemeye
ve sebeplerini anlamaya çalışırken, şiddetin doğru tasvir
ve temsil edilmesinin iyileşme süreçlerinde ve ileride
oluşabilecek şiddetin önlenmesinde önemli olduğu üzerinde
durulmuştur. Ancak bu tür çabalar şiddeti estetize ederken,
hangi noktada onu yeniden üretmiş oluyorlar? Belki
daha da önemlisi, bu çalışmaların aynı zamanda şiddete bir
çözüm önerdiklerini düşünebilir miyiz? Bu ders, kuramsal
çalışmaların yanı sıra şiddetin metinsel ve görsel
temsillerini de kullanarak bu sorulara yanıt arayacaktır.
Bu ders, öğrencilerin sınıf içi sunum ve tartışmalara
aktif olarak katılmalarını gerektiren bir araştırma
semineridir. Yüksek lisans öğrencilerinin, dersin normal
yükümlülüklerine ek olarak dönem sonu makalesi olarak
orijinal bir araştırma sunmaları beklenmektedir. Bu durum
göz önünde bulundurularak CULT 535, yüksek lisans
dersi olarak alınabilir. Lisans dersi olarak, bu dersle
ilgili bilgiler için CULT 435'e bakınız.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Güz 2007-2008 |
Şiddet Temsilleri |
3 |
Bahar 2005-2006 |
Şiddet Temsilleri |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 537 Post-Koloniyal Teori ve Sorunları |
3 SU Kredi |
Post-koloniyal teori sömürgecilik dalgalarının ve
tiplerinin arka planlarını ve günümüzdeki etkilerini
irdeler. Bu derste öğrenciler bu akademik akımın
varsayımları, merkezi soru ve sorunları ile
tanıştırılacaklar. Ayrıca postkoloniyalizmin feminist ve
yapısalcılık sonrası teori ile ilgileri de araştırılacak.
Ders, öğrencilerin bu farklı empirik ve teorik bakış
açılarına kendi düşünce ve tecrübeleri ışığı altında
yaklaşabilmelerini kolaylaştıracak şekilde tasarlanmıştır.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 551 Müzelerde Ulus, Tarih ve Kültür |
3 SU Kredi |
Bu ders, müze - modernite ilişkisini ve müzenin tarih,
kültür ve ulus söylemlerinin oluşmasındaki
rolünü inceler ve belli nesnelerin tarihi hatırlamada
ve kültürü yorumlamadaki rolüne değinir.
Okumalar ve müze ziyaretleri ışığında müzenin kültürel
mirası nasıl temsil ettiği ve toplumsal
hafızanın yapılanmasına katkısı tartışılacaktır.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Güz 2014-2015 |
Müzelerde Ulus, Tarih ve Kültür |
3 |
Güz 2013-2014 |
Müzelerde Ulus, Tarih ve Kültür |
3 |
Güz 2012-2013 |
Müzelerde Ulus, Tarih ve Kültür |
3 |
Güz 2011-2012 |
Müzelerde Ulus, Tarih ve Kültür |
3 |
Güz 2010-2011 |
Müzelerde Ulus, Tarih ve Kültür |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 552 Mit, Sanat ve Siyaset |
3 SU Kredi |
18. yüzyıl sonları 'mit' ve 'mitoloji' kavramlarına yeni bir
anlam yüklenmiştir. Mitin bu bağlamda
''icat edilişi,'' karşılaştırmalı mitoloji diye yeni
bir alan açmış, Romantik ''yeni mitoloji'
arayışlarına zemin hazırlamış, 19. ve 20. yüzyıl
sanat kuramları ve felsefelerinin vazgeçilmez
referanslarından biri olmuş, son olarak, Nazi
siyasetine de rehberlik etmiştir. Bu ders
çeşitli metinlerde mite ilişkin sorulara farklı
perspektiflerden yola çıkarak modern mit
kavramını incelemektedir. Ayrıca, mitin filolojik
kurgulanılışının ''etnografik'' ulusların ve
milliyetçiliklerin kendilerini icat edişlerine
nasıl rehberlik ettiği de irdelenecektir.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Bahar 2019-2020 |
Mit, Sanat ve Siyaset |
3 |
Bahar 2009-2010 |
Mit, Sanat ve Siyaset |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 553 Göç Mekanları |
3 SU Kredi |
Bu ders göç hareketlerinin ve onları denetleme
çabalarının nasıl mekanlar ve ölçekler ürettiğini
inceler ve göçmen bağlantılarının ortaya çıkardığı
mekansallıkları açıklayan kuramsal çerçevelerin
(ulusötesilik ve yerelötesilik gibi) üzerinden geçer.
İşlenen konular arasında göçmenlerin günlük
hayatlarında nasıl yer ve ev kurdukları; yerelleşme
deneyimlerinin şehirler arasında nasıl değiştiği;
kamp hayatının şehir hayatıyla olan benzerlikleri ve
farklılıkları; devletlerin göç akışlarını engellemek için
nasıl mekansal stratejilere başvurdukları (örneğin
toprakların egemenlikten çıkarılması, sınırı
geçenlerin geri itilmesi, sıcak noktaların yaratılması);
göç rotalarının nasıl oluştukları (örneğin kaçakçılık
ağları üzerinden), nasıl yönetildikleri ve yeniden
başka bir rotaya çevrilmek üzere nasıl kapatıldıkları;
ve hangi ahlaki coğrafyaların kimi hareketliliklere
toplumsal meşruiyet atfederek göç süreçleriyle
eşleştiği bulunmaktadır.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Bahar 2023-2024 |
Göç Mekanları |
3 |
Güz 2022-2023 |
Göç Mekanları |
3 |
Güz 2021-2022 |
Göç Mekanları |
3 |
Güz 2020-2021 |
Göç Mekanları |
3 |
Bahar 2019-2020 |
Göç Mekanları |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 554 Göç Kültürleri |
3 SU Kredi |
Bu ders göç sonucu ortaya çıkan kültür biçimlerini
incelemeyi hedefler. Kimlik, vatandaşlık ve toplum
sorularını araştırmak üzere, rap müzik, internet blogları,
kuklacılık ve çift dilli tiyatroların yanı sıra, daha
geleneksel edebiyat ve şiirde, göçmenlerin ve göçmen
soyundan gelenlerin kültürel işleri nasıl
kullandıklarına bakılır. Bu ders Avrupa, Amerika, Asya veya
Afrika'daki göçmenlerin çalışmalarını kapsayabilir.
Aynı zamanda göçmenlerin bu değişik yerler
arasında yaptığı uluslar ötesi (transnasyonel) bağlantılar
üzerinde duracak. Öğrenciler, dönem boyunca geliştirilen
kuramsal kaynakları kullanarak, herhangi bir medyada
yer alan yeni kültürel üretimlerini keşfetmeye ve
analiz etmeye teşvik edilirler.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Bahar 2014-2015 |
Göç Kültürleri |
3 |
Bahar 2013-2014 |
Göç Kültürleri |
3 |
Bahar 2012-2013 |
Göç Kültürleri |
3 |
Bahar 2010-2011 |
Göç Kültürleri |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 555 Kent Mekanları ve Kültürleri |
3 SU Kredi |
Dünya coğrafyasının farklı köşelerinde yer alan
-Kahire'den New York'a, İstanbul'dan Singapur'a- büyük
kentler arasındaki farkları, benzerliklikleri, ilişkileri
nasıl anlayıp, yorumlayabiliriz? Bu derste büyük kentlerin
içinde barındırdığı farklı yaşam biçimlerini, kültürel
çelişkileri, sınıfsal gerilim ve yarılmaları ele alıp,
çeşitli kavramların merceğinden görünenleri
tartışacaklardır. Üstünde durulacak konulardan bazıları:
koloni kentlerinin iktidar coğrafyaları, ulusal devletlerin
modernizasyon projeleri, 'post-modern' tüketim sarayları ve
açık hava müzeleri, 'küresel' kentlerde iş gücü piyasaları,
'yeni' göç akımları, zenginlik ve yoksulluk
mekanları olacaktır.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Bahar 2023-2024 |
Kent Mekanları ve Kültürleri |
3 |
Bahar 2022-2023 |
Kent Mekanları ve Kültürleri |
3 |
Güz 2013-2014 |
Kent Mekanları ve Kültürleri |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 560 Kültürel ve Politik Açılardan Hukuk Reformu |
3 SU Kredi |
Hukuk reformu genelde varolan "başarılı" modellerin
yeni toplumsal ortamlara uyarlanmasından ibaret olarak
görülmektedir. Dersimiz modeller ve reçeteler üzerinden
düşünülen bu kalıplaşmış anlayışın teorik sorgulaması ile
başlar. Derste hukuk reformu olgusunu bir çok aktörün
farklı kültürel anlamlar üreterek birbirleriyle iktidar
çatışmalarina girdikleri bir toplumsal ortam olarak
düşüneceğiz. Tartışmalarımız Türkiye, Orta Doğu, Doğu
Avrupa ve Latin Amerika'daki farklı hukuk reformu teklif
ve projelerini inceleyen calışmalar üzerinde yoğunlaşacak.
Reform ortamında rol oynayan toplumsal aktörleri, bu
aktörlerin çıkar ve ilgi alanlarını, bunları ifade etmek
için kullandıkları kültürel söylemleri ve de bunların
kesişmelerinin sonuçlarını inceleyeceğiz. Bu şekilde
hukuk reformu olgusuna kültürel ve siyasi süreçleri içine
alan dinamik bir yaklaşım geliştirmeye çalışacağız.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Güz 2005-2006 |
Kültürel ve Politik Açılardan Hukuk Reformu |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 561 Sözlü Tarih |
3 SU Kredi |
Bu ders sözlü tarih çalışmalarına giriş dersidir.
Sözlü tarih, anıların sözlü tarihçi tarafından
görüşülen kişiyle bir diyalog sonucu kaydedilmesini
içerir. Sözlü tarih çalışmaları, yazılı belgelere
dayalı tarihin kaydetmediği olay ve yaşantıların
araştırılmasını olduğu kadar, olay ve yaşanmışlıkları
bugünün gözüyle anlamlandırılma sürecini incelemeyi
de kapsar. Bu derste öğrenciler, sözlü tarih
tekniklerini öğrenirken seçilmiş sözlü tarih araştırmaları
okuyacak ve kendi sözlü tarih projelerini
gerçekleştireceklerdir.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Güz 2021-2022 |
Sözlü Tarih |
3 |
Güz 2018-2019 |
Sözlü Tarih |
3 |
Güz 2016-2017 |
Sözlü Tarih |
3 |
Güz 2015-2016 |
Sözlü Tarih |
3 |
Güz 2014-2015 |
Sözlü Tarih |
3 |
Güz 2013-2014 |
Sözlü Tarih |
3 |
Güz 2011-2012 |
Sözlü Tarih |
3 |
Güz 2010-2011 |
Sözlü Tarih |
3 |
Güz 2009-2010 |
Sözlü Tarih |
3 |
Bahar 2008-2009 |
Sözlü Tarih |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 562 Bellek Çalışmaları |
3 SU Kredi |
Bellek konusu son yıllarda sosyal bilimlerde en çok
tartışılan konulardan biri olmuştur. Modernite geleceğe
odaklanmışken, postmodern dönemde geçmişe yönelik
ilgi nasıl açıklanabilir? Bu ders bu soruya cevaplar
arayacaktır. Ders, belleğin nasıl çalıştığı konusuna
değindikten sonra, psikoloji, sosyoloji ve tarih
alanlarında bellek üzerine yapılan tartışmaları
irdeleyecektir. Derste üzerinde durulacak temalar arasında
bellek ve mekan ilişkisi, kimlik, travma, anlatı, kutlama,
medya ve beden bulunmaktadır. Bellek konusunda yapılan
çalışmalardan örnekler sunulacak derste, Türkiye'deki
bellek çalışmaları üzerinde de durulacaktır.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Güz 2019-2020 |
Bellek Çalışmaları |
3 |
Bahar 2018-2019 |
Bellek Çalışmaları |
3 |
Bahar 2016-2017 |
Bellek Çalışmaları |
3 |
Bahar 2015-2016 |
Bellek Çalışmaları |
3 |
Güz 2014-2015 |
Bellek Çalışmaları |
3 |
Bahar 2013-2014 |
Bellek Çalışmaları |
3 |
Bahar 2011-2012 |
Bellek Çalışmaları |
3 |
Bahar 2010-2011 |
Bellek Çalışmaları |
3 |
Bahar 2009-2010 |
Bellek Çalışmaları |
3 |
Bahar 2007-2008 |
Bellek Çalışmaları |
3 |
Bahar 2006-2007 |
Bellek Çalışmaları |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 563 Postsosyalizm |
3 SU Kredi |
Bu derste Doğu Avrupa'da değişik bağlamlardaki
komünizm tecrübelerinin nasıl yaşandığı,
nasıl hatırlandığı, ve "geçiş" dönemi,
Avrupa entegrasyonu gibi güncel süreçleri nasıl
etkilediğini inceleyeceğiz. Ele alınacak
temalar arasında şunlar olacak: kolektivizasyon
ve özelleştirme; milliyetçilik,
enternasyonalism ve azınlıklar; kadınlar
ve calışma hayatı; kalkınma modelleri.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Bahar 2008-2009 |
Postsosyalizm |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 568 Küreselleşme ve Sağlık Eşitsizlikleri |
3 SU Kredi |
Bu ders siyasi ve tıbbi otoritelerin ve toplumdaki
diğer kişilerin küreselleşmenin ve küresel
karşılaşmaların sağlık eşitsizlikleri üzerindeki
etkisini nasıl tartıştıklarını ve küresel ve yerel
sağlık politikalarının bu eşitsizlikler etrafında nasıl
şekillendiğini inceleyen yeni teorik perspektifleri
ve etnografik çalışmaları içerir. Küresel sağlık
kurumlarının sağlık eşitsizliklerine nasıl
yaklaştıkları, sağlık politikalarının belirlenme ve
uygulanma sürecinde devletlerin öncelikleri ve
küresel dayatmalar arasındaki gerilimler,
biyomedikal tıp ve alternatif tıp sistemleri
arasındaki rekabet, küresel tıp teknolojilerinin
yerel düzlemde yeniden yorumlanması ve küresel
salgınların yerel etkileri bu dersin konuları
arasında yer almaktadır. Bu ders aynı zamanda
beden, cinsiyet, yaşam, hastalık, doğum, ölüm ve
ilaç endüstrisi gibi konular üzerindeki küresel ve
yerel etik tartışmaları da farklı bakış açılarını
kapsamaktadır
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Bahar 2021-2022 |
Küreselleşme ve Sağlık Eşitsizlikleri |
3 |
Bahar 2020-2021 |
Küreselleşme ve Sağlık Eşitsizlikleri |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 570 Gündelik Hayat |
3 SU Kredi |
Gündelik hayat nedir? Sorgulamadan kabul
ettiğimiz ve analitik mesafe almakta
zorlandığımız rutinimiz midir? Veya kimliğimiz ve
öznelliğimizi şekillendiren önemli bir olgu
mudur? Gündelik hayatın ne olduğunu anlamaya
çalışırken farklı zamansallık ve mekansallık
kavramları ve özel/kamusal,
doğa/kültür/yetiştirme üzerine olan felsefi
tartışmalar bu süreçte ne gibi roller oynar? Bu
sorulara sosyal ve beşeri bilimler literatürlerinde
verilen farklı cevapların tartışıldığı bu ders
öğrencilerin gündelik hayat hakkındaki
düşüncelerini derinleştirmek ve geliştirmek için
tasarlanmıştır. Bu ders 19. Yüzyıl Avrupasında,
kapitalist toplumların gelişmesinden başlayarak
günümüze uzanacak, bu dönemde farklı zaman
dilimlerinde ve kültürel bağlamlarda gündelik
hayat üzerine olan çalışmalar üzerinde
durmaktadır. Bu ders özellikle 2000’lerin ilk yirmi
yılındaki dijitalleşme, sanal gerçeklik, yeni
toplumsal hareketler ve COVİD-19 pandemisi
gibi önemli gelişmelerin gündelik hayatımızı ve
gündelik hayat algımızı nasıl değiştirdiğini de
incelemektedir.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Bahar 2022-2023 |
Gündelik Hayat |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 584 Politik Ekoloji ve Toplum |
3 SU Kredi |
Dersin genel amacı doğa ve toplum arasındaki ilişkiyi
ele alan kuramlara ve çevre sorunlarına dair
nüanslı bir bakış açısı geliştirmektir. Bu amaç çerçevesinde
:1) çevre sorunları ve siyaseti daha genel
sosyal, politik ve ekonomik dinamikler bağlamında ele
alınacaktır; 2) yaygın olan insan-merkezci düşünce biçimine
karşı geliştirilen alternatif varoluş ve bilgilenme kuram
ve pratikleri araştırılacaktır; ve 3) küresel ve yerel
çevre sorunları, siyasetleri ve hareketlerinin
politik ekolojik boyutu tartışılacaktır.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Bahar 2023-2024 |
Politik Ekoloji ve Toplum |
3 |
Güz 2022-2023 |
Politik Ekoloji ve Toplum |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 590 Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 SU Kredi |
Bu kredisiz ders, Yüksek Lisans öğrencilerinin, bir
öğretim üyesinin danışmanlığında, gerçekleştirmeleri
beklenen tez araştırma ve yazma süreçlerinin sürekli
denetimi ve meslekdaşlar arasında tartışılması için
elverişli bir çerçeve oluşturmaktadır.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Güz 2023-2024 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Bahar 2022-2023 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Güz 2022-2023 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Güz 2021-2022 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Bahar 2020-2021 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Güz 2020-2021 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Bahar 2019-2020 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Güz 2019-2020 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Bahar 2018-2019 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Güz 2018-2019 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Bahar 2017-2018 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Güz 2017-2018 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Bahar 2016-2017 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Güz 2016-2017 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Güz 2015-2016 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Bahar 2014-2015 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Güz 2014-2015 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Bahar 2013-2014 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Güz 2013-2014 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Bahar 2012-2013 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Güz 2012-2013 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Bahar 2011-2012 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Güz 2011-2012 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Bahar 2010-2011 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Güz 2010-2011 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Bahar 2009-2010 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Güz 2009-2010 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Bahar 2008-2009 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Güz 2008-2009 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Güz 2007-2008 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
Bahar 2006-2007 |
Tez Ön Hazırlık Semineri |
0 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 5 ECTS (5 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 591 Kültürel Çalışmalarda Ileri Seçme Konular I |
3 SU Kredi |
Bu ders kültürel çalışmalar alanında güncel meseleleri
içerir, yüksek lisans seviyesindeki öğrencilere
ve ileri seviyedeki lisans öğrencilerine hitap eder.
Dersin hangi konuda yoğunlaşacağı
dönem başında açıklanacaktır. Konular ve
yaklaşımlar antropoloji, tarih, edebiyat ya
da görsel çalışmalar alanlarından seçilecektir.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Güz 2013-2014 |
Kültürel Çalışmalarda Ileri Seçme Konular I |
3 |
Bahar 2012-2013 |
Kültürel Çalışmalarda Ileri Seçme Konular I |
3 |
Bahar 2010-2011 |
Kültürel Çalışmalarda Ileri Seçme Konular I |
3 |
Bahar 2008-2009 |
Kültürel Çalışmalarda Ileri Seçme Konular I |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 592 Kültürel Çalışmalarda Ileri Seçme Konular II |
3 SU Kredi |
Bu ders kültürel çalışmalar alanında güncel meseleri
içerir, yüksek lisans seviyesindeki öğrencilere
ve ileri seviyedeki lisans öğrencilerine hitap eder.
Dersin hangi konuda yoğunlaşacağı dönem
başında açıklanacaktır. Konular ve yaklaşımlar
antropoloji, tarih, edebiyat ya da
görsel çalışmalar alanlarından seçilecektir
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Bahar 2010-2011 |
Kültürel Çalışmalarda Ileri Seçme Konular II |
3 |
Yaz 2008-2009 |
Kültürel Çalışmalarda Ileri Seçme Konular II |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 593 Türkiye'deki Kültürel Değişimlere Tematik Yaklaşımlar |
3 SU Kredi |
Kentsel mekan okumaları, görsel ve yazılı metin
çözümlemelerine dayanacak olan bu derste, günümüz
Türkiye'sinin kültürel dinamikleri ve çelişkileri üzerinde
durulacaktır. Her dönem farklı bir tema üzerinde
yoğunlaşılarak kültür/siyaset ekseninde dönüşümler
incelenecektir.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Bahar 2017-2018 |
Türkiye'deki Kültürel Değişimlere Tematik Yaklaşımlar |
3 |
Bahar 2014-2015 |
Türkiye'deki Kültürel Değişimlere Tematik Yaklaşımlar |
3 |
Bahar 2013-2014 |
Türkiye'deki Kültürel Değişimlere Tematik Yaklaşımlar |
3 |
Bahar 2012-2013 |
Türkiye'deki Kültürel Değişimlere Tematik Yaklaşımlar |
3 |
Bahar 2011-2012 |
Türkiye'deki Kültürel Değişimlere Tematik Yaklaşımlar |
3 |
Bahar 2010-2011 |
Türkiye'deki Kültürel Değişimlere Tematik Yaklaşımlar |
3 |
Bahar 2009-2010 |
Türkiye'deki Kültürel Değişimlere Tematik Yaklaşımlar |
3 |
Bahar 2006-2007 |
Türkiye'deki Kültürel Değişimlere Tematik Yaklaşımlar |
3 |
Bahar 2005-2006 |
Türkiye'deki Kültürel Değişimlere Tematik Yaklaşımlar |
3 |
Bahar 2004-2005 |
Türkiye'deki Kültürel Değişimlere Tematik Yaklaşımlar |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 598 Serbest Araştırma |
3 SU Kredi |
Bu ders lisansüstü öğrencilerin ders kataloğundaki
derslerin kapsamı dışındaki konular üzerine
araştırma yapmalarını kolaylaştırır. Diğer lisansüstü
derslerde olduğu gibi, bu dersin sonunda
da bir akademik makalenin veya onun muadilinin yazılması
zorunludur. Öğrenciler bu derse dersi verecek öğretim
üyesinin yazılı onayını aldıktan sonra kayıt olabilirler.
İlgili öğretim üyesi onay vermeden önce
öğrencinin bir okuma listesi hazırlaması ve dönem
sonunda hazırlaması gereken ödevin türünü ve uzunluğunu
belirlemesi gerekir (örneğin, 20 sayfalık bir
akademik makale veya 10 dakikalı bir video).
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Bahar 2023-2024 |
Serbest Araştırma |
3 |
Bahar 2022-2023 |
Serbest Araştırma |
3 |
Güz 2022-2023 |
Serbest Araştırma |
3 |
Bahar 2020-2021 |
Serbest Araştırma |
3 |
Güz 2019-2020 |
Serbest Araştırma |
3 |
Bahar 2018-2019 |
Serbest Araştırma |
3 |
Güz 2018-2019 |
Serbest Araştırma |
3 |
Güz 2017-2018 |
Serbest Araştırma |
3 |
Bahar 2016-2017 |
Serbest Araştırma |
3 |
Güz 2016-2017 |
Serbest Araştırma |
3 |
Bahar 2015-2016 |
Serbest Araştırma |
3 |
Bahar 2014-2015 |
Serbest Araştırma |
3 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 10 ECTS (10 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|
CULT 599 Yüksek Lisans Tezi |
0 SU Kredi |
Bu kredisiz ders, Yüksek Lisans öğrencilerinin, bir
öğretim üyesinin danışmanlığında, ders ve seminer
çalışmalarının ikinci yılında gerçekleştirmeleri beklenen
tez araştırma ve yazma süreçlerinin sürekli denetimi
meslektaşlar arsında tartışılması için elverişli bir çerçeve
oluşturmaktadır.
|
Acilan Donemler |
Ders Ismi |
SU Kredi |
Bahar 2023-2024 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2023-2024 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Bahar 2022-2023 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2022-2023 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Bahar 2021-2022 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2021-2022 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Bahar 2020-2021 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2020-2021 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Bahar 2019-2020 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2019-2020 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Bahar 2018-2019 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2018-2019 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Bahar 2017-2018 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2017-2018 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Bahar 2016-2017 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2016-2017 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Bahar 2015-2016 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2015-2016 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Bahar 2014-2015 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2014-2015 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Bahar 2013-2014 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2013-2014 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Bahar 2012-2013 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2012-2013 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Bahar 2011-2012 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2011-2012 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Bahar 2010-2011 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2010-2011 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Bahar 2009-2010 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2009-2010 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Bahar 2008-2009 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2008-2009 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Bahar 2007-2008 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
Güz 2007-2008 |
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
|
Onkosul: __ |
Yankosul: __ |
ECTS Kredi: 35 ECTS (35 ECTS for students admitted before 2013-14 Academic Year) |
Genel Kosullar : |
|
|